Wednesday, December 12, 2012

bila maruah letak bawah karpet

aku rase da lame aku xpost ape2 dkt blog aku ni
since aku kerja, xde mase lgsg aku nk fokus mokus dkt blog
so hari ni sempena MC due hari aku dapat sbb jatuh tangga (bkn jatuh cinta)
aku mengambik kesempatan utk mengexplorasikan internet ke tahap maksimum
so da lame xde bahan2 panas mcm post2 kt bawah ni:

mungkin ade yg kate, xbaik bukak aib orang
abang2, kakak2, adik2.. post aku camni bkn bukak aib
sbb aib ni telah dibukak oleh tuan empunya diri di laman sosial
tugas aku adalah berkongsi tentang masalah di laman sosial
hope korang bleh buat pengajaran, mane la tau
satu hari nnt batang idung sendiri terkena perkara mcm ni

so ari ni aku jumpe gmbr satu awek
kerja TM, seorang smoker, dan jugak seorang drinker
yg menariknye, die tanpa segan silu berkongsi gmbr die di internet
so jemput2 la menonton gmbr ini.. 

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)

(sila klik imej utk paparan lebih jelas, ini bukan HD)



2 comments:

  1. BIG P!!!!
    udah kerinduan sama loe.. .
    waduh2, mlm jumaat gni lg mau post psl perempuan.
    tp mcm mane la nk ckp dgn spesis dorg ni,
    kite lelaki pn dh xleh nk tego.
    so berdoa je la di bukakan hati supaya mereka berubah seperti ex aku; Diana Amir.

    ReplyDelete
  2. haha..nie masalah dalaman nie..kene ubati segera...masalah..masalah

    ReplyDelete