Thursday, July 14, 2011

kuishen yg ade singe pancut kuor ayor tu.... (^_^)

hari ni teman dapat kuishen.. ala yg ade kepala singe pancut kuor ayor tu...
hahaha.... amy baru balik dari prentedlion country
bercuti2 ke sana mungkin? entah aku pn tidak brapa tahu..
hari smlm amy mtk aku menemani adik iparku errr... adik die
pergi membeli DSLR, adik die kepingin banget sama Canon EOS 550D
so aku pn mensurvey dengan relaan hati sg wang plaza
kedai yg aku biasa singgah tp xpnh beli ape2 offer 2250
sbb die kenal aku... errr.. xbeli ape2 pn kenal ke?
so aku biarkan adik iparku... err.. adik amy dengar tokey cite bla bla bla
pas2 adik amy tanye "nk beli ke wide angle punye ni bang?"
aku pn kate, bape lu jual tokey? 
300 saje ma.. kate beliau
aku pn kate, xpyh ini la tokey, kasi UV filter la
ini bkn maw pakai ape2 event pn.. suke2 saje lor..
tokey tu akur dengan kegagalan beliau mengepaw barang2 xpatut
hahaha.. banyak barang2 yg xpatut dapat bile beli DSLR
contohnye CPL filter, wide angle adapter, dan jugak tripod
tp tripod da free, amik je la kan.. nk bising2 wat ape..
sbnrnye aku nk cite sal kechain aku dapat ni....
aku pasang kt kunci battle hopper aku..
ade gambor singe pancut kuor ayor (^_^)

tapi yg menarik sbnrnye bkn pada kechain ni..
tp pada bekas keychain ni
ni gambar depan keychain punye bekas nieh

tak menarik ape2 kan?
meh tgk bhgn belakang kertas ni....

hahaha... tgk tu Singapore The FINE City
Fine bkn bermaksud baik
tp fine bermaksud denda..
kt situ ade senarai2 denda..
buang sampah je da kene 1000 dollar
chewing gum pn kene 1000 dollar..
darab r sendiri dengan 2.4 utk mendapatkan nilai RM

No comments:

Post a Comment