Thursday, July 14, 2011

budak2 semakin retard?

akibat xleh nk tido sampai 3 4 pagi ni
aku telah merayau2 di laman2 web
menyalin email orang da search kt FB, Tagged dan google
one nice thing aku jumpe ialah pemilik email ini
ini adalah email beliau puterinataliya@ymail.com
dan hasil carian aku kuar ni
sila klik imej utk paparan yg lebih jelas (ini bukan HD)

nape ngan budak ni, aku search budak ni kt satu web
xpyh ckp la web ape, die gune email ni as die punye ID
mintak orang kol no phone yg die bg kt memo die utk phonesex
deym kids! ko nyamar gurl utk dengar lelaki phonesex dengan ko?
kecik2 ko dah gay, besar2 ko jadi mcm bob... 
aku rase mak ayah xleh leka ngan keadaan mcm ni...
memalukan, kalo korang xcaye, korang leh search email tu 
and hasil nye akan same kuar mcm kt atas ni...

No comments:

Post a Comment