Saturday, May 7, 2011

post hari ibu....

nama mak aku zahili bt dahari...
umo mak aku 47...
ape aku nk kata tentang mak aku?
mak aku seorang yg protective, garang, agak emosi, tp open minded
aku paham kenapa die protective, sbb aku anak tunggal
aku paham kenapa die garang, sbb nk aku jadi orang
aku paham kenapa mak aku agak emosi, sbb gelora keluarga mase kecil mak aku
tp aku suke mak aku, sbb die open minded...
mak aku manjakan aku dari segi membuat keputusan..
mak aku bg aku decide aku nk blaja jd ape, keje jadi ape
tp sikap protective sampai skrg ade lg.. hehehe...
tp skrg mak da slow2 kurang kan sikap protective die..
mak da konpiden ngan kemampuan anak bujang die..
mak aku mmg garang, dari kecik aku slalu kene marah
even dari segi kelakuan or dari segi akademik
semua mak aku marah.. so aku da lali dengan marah2 dari mak aku
marah2 mak aku la yg menjadikan aku seorang orang yg kental..
kental la... bukan kenyal.. 
mak aku sgt understanding, she happy if im happy, and im trying to make her happy
so tahun ni aku akan tamatkan karier pelajar utk sementara waktu
aku akan beralih kpd karier designer, hope aku dpt beri mak sumthing
walaupn xseberapa dengan hasil dari karier yg die benarkan aku pilih
aku nk tunjuk aku happy dengan pilihan aku, dan aku nk mak aku happy
dengan pilihan yg die buat utk happy kan aku... byk nye perkataan happy..
sy bangga dengan mak saye, sy bangga dengan cara mak saya didik saye...
utk hari ibu ni mak paw abah ek, anak (name panggilan aku) xde wit..
praktikal xstart lg.. hihihi... (^_^)

No comments:

Post a Comment