Friday, May 6, 2011

budak hingusan hijau gersang

aku mmg suke merayap dkt social network
aku suke usha mende pelik2 kt tagged dan facebook
hari ni sumthing mende pelik... kenapa kt FB ko lelaki
tp kt tagged ko wat profile pompuan??
pas2 ko post status ko sangap b****g?
ke ko ni gay tp berselindung di sebalik wajah pompuan?
kalo korang xcaye meh sini aku buktikan yg mamat ni ade due profile
mmg silap besar la share email sebenar kt social network kan..
hahaha... welcome to facebook budak hingus hijau...
1st die share email die utk YM kt tagged..
ni merupakan kesilapan besar jika korang ade satu je email
email utk gile seks kt c2, email utk FB kt c2, email utk tagged kt c2
aku akan korek2 segala kebenaran utk dijadikan modal insan utk mengutuk..
sila klik imej utk view yg lebih terang benderang.. (ini bukan HD)

so bermodalkan gmbr awek mane ntah ni
beliau mengepost status2 gershang b****g (beliau gay mungkin)
dan juga lain2 post yg tidak bermoral bertopengkan gmbr awek
sorry fakers, malam ni aku akan exposed pasal ko kt malaysia
hahahaha... (gelak gaye jahat giler)
sila klik imej utk view yg lebih terang benderang.. (ini bukan HD)

sila klik imej utk view yg lebih terang benderang.. (ini bukan HD)

so ni buktiknye bile aku search email die dekat tagged and FB
this the result... omigod... die gay la... gay mtk gmbr b****g
tp xberani, gune gmbr pompuan kan, xberani la 2 nk tunjuk die gay
hahahah.. what the heyl man.. man ke? sissy mungkin....
sila klik imej utk view yg lebih terang benderang.. (ini bukan HD)

sila klik imej utk view yg lebih terang benderang.. (ini bukan HD)


No comments:

Post a Comment