Thursday, March 10, 2011

dari mana datangnye name secucuk nugget...

setiap satu name mesti ade reason utk kte letakkan..
so name blog aku ni secucuknugget.blogspot jugak datang dari satu sebab
iaitu......... aku xtaw nk letak name ape..
muahaha.. cam haram.. mase nk sign up blogspot
aku xtaw nk letak name ape.. pas2 aku teringat satu kad kawin sempoi ni
ade perkataan secucuk nugget.. secara otomatik nmpk cam catchy
so aku grab name 2 utk blog aku.. 2 la puncenye name blog aku yg pelik ni...
ni la kad kawin yg memunculkan ilham nama blog aku...


2 comments:

  1. mesti post ni semata2 nak menjawab persoalan saya tentang nama url awk yg unik tukan?heheh...jgn ambik ati...yg unik tu yg menonjol..betul x?jgn lupa add saya sbg follower jugak...

    ReplyDelete
  2. bkn awak je.. ade due tge orang bertanye.. nape nugget.. bkn fisball atau sate.. hehehe...

    ReplyDelete