Friday, February 25, 2011

profile picture di sosial network anda...

ketika sedang berblogwalking
aku bace satu posting ni cite sal profile picture..
byk aku setuju ape die tulis, sbb aku pn nmpk cam2 gak
antara contoh2 kesamaan (similarity kate omputeh) profile picture..
kalo die kaki photographer (xkaki pn die ade DSLR)
gmbr die sambil fokus kamera or ngah tayang kamera.. 
cam gmbr aku kt tagged, hahah kutuk diri sendiri
jujur rase poyo ngan tindakan diri sendiri...
tp xpe, at least aku xtergolong dalam kategori
"you are not a photographer, you just have overpriced camera"

next kategori is awek2 budget cute...
cute ke? cute la jugak kadang 2...
ade jenis suke amik gmbr tgh2 muncung wat profile picture....
motif? nk jadi tenggiling kot, sedut semut..

next is gambar dari sudut ekstrem...
sudut ekstreme ni menurut terma design
die sudut yg sangat tirus.. atau name len die bird eye view..
tp ramai amik gmbr kt umah, so jadi cicak eye view...
hahaha boleh jugak kan...

dan yang paling kronik is desperate girl
menguploadk seberapa daringnye gmbr utk lelaki add..
gmbr bwh ni seksi sket.. sorry la ye..
im not a pervert like spark...

this is a pattern of picture kt tagged...
kt FB ramai berdisiplin sket...
sket je.. xbyk pn...
ni gmbr jumpe kt google
how male and female punye profile pic
tapi sbnrnye bkn pompuan je yg wat cam2
sbb lelaki pn ade wat gak..
aku xtaw nk kategori kan sbg ape
korang nilai2 sendiri...
atas permintaan tuan gmbr aku link kan page die
KERANDA MAYAT

tu je nk ngarut today.. 
nk tdo dulu... (-_-) ZzzZ

1 comment:

  1. kenapa mesti aku terlibat setan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete