Saturday, February 12, 2011

family day out...

aku jarang post pasal family aku kan?
ke mmg xpnh post?
ntah r, mls nk check....
hari ni post sal family sket..
hari ni parents aku turun KL
diorg mmg suke turun KL, mentang2 raub ngan KL xsampai 2 jam...
so hari ni parents aku dtg hantar kontrak PTPTN aku n biz kad kawan abah
PTPTN jeles beb gua xpakai die dah utk degree..
aku pakai MARA plak skrg ni, majok la 2.. ngade2 PTPTN nie..
so hari ni follow mak aku beli tudung semua...
pas2 aku dpt baju sehelai.. weee...
menambah koleksi baju camel authentics aku..
pas2 g minum kt Oldtown White Coffee
pekena pepsi float dulu segelas.. 
hehehe... sambil 2 mak aku nk begambar plak
kasi taruk sket, leh korang tgk cane rupe parents aku..

parents gua pakai cemin mata, da tua2 rabun mase mude xrabun pn...

gua suke pepsi float gua walaupn eskrim die xbape syok...


No comments:

Post a Comment