Saturday, January 29, 2011

tudung, sotong bakar dan due budak muncits...

hari ni aku bangun tdo lmbt...
kol 10, dalam kemamaian aku beralih tmpt tdo..
dari ruang tamu aku masuk bilik..
bukak laptop, pas2 g bantai tdo balik
amik ko, kol 1.25 aku bangun..
tu pn bangun sbb cik hamizah kol..
cik hamizah ajak g dating kt jalan tar...
boleh la.. xla aku sambung hibernisasi lg kan..
mak pn ade sms, kantoi lak xbls.. hahaha
mak ckp kak lin da operate n kucing die da beranak..
mcm2 hal mak aku ni...
so aku jumpe cik hamizah kt sogo..
pakai baju merah aku hari ni...
skali aku sedondon ngan cik hamizah..
sweet couple jap hari ni, baju same kaler..
so mule2 g makan.. 
sblm memulakan misi beli selendang die...
sempat lg die suruh amik gmbr die lps makan
amik je la.. hahaha.. ni gmbr cik hamizah..
comey x?
comey kan.. mesti ramai jeles ni..
kene santau la aku xlame lg...
so xbyk buat ape.. cari tudung dari sane ke sinun..
cari kedai adik cik hamizah kate murah 2...
ape eh name kedai kitorang masuk 2..
aku igt muaz je kalo xslh, ramai gile babat org dalam 2..
semua teruja try tudung... hohoho....
mcm pasar jual ikan plak...
cik hamizah ade cakap nk cari sotong bakar...
siyes xjumpe, wat penat je cari dari end to end jalan TAR tu...
hampeh xjumpe, sotong bakar cuti kot.. hahaha
last2 cari tudung slagi boleh...
bkn slagi boleh.. slagi cik hamizah ade duit.. hihihi
aku? aku mane beli ape2..
elaun MARA xmasuk lg..
so jadi bodyguard cik hamizah je la...
2 je story hari ni.. kepada pengundi adun tenang
selamat mengundi, kuar awal sok, nnt ujan.. demam...

2 comments:

  1. hheheh.. comel tomey awek ko.. ekekekek aku kejelesan kerana dia comel.. hahhahah dia sama cam aku ler.. suke cr selendang.. cik hazimah yer...sian pakwe aku.. wawawawaw

    ReplyDelete