Wednesday, January 12, 2011

pakwe xjantan?

teringat dulu2, ade owg penah cite kt aku r
dalam YM, pasal ex die..
suara halus, pas2 lembut2 sket...
die kate die xsuke pakwe cam2, sbb xjantan...
and then aku tanye die..
pakwe skrg cukup jantan dah?
die ckp pakwe skrg ni garang, suara garau, bdn bagak, kulit gelap
baru la jantan... oww.. cam2 jantan upenye
aku? aku xmacam 2, aku xgarang, aku xbersuara garau, bdn gebu (enak dipeluk)
kulit gelap gak la.. da mmg keturunan, bkn aku dok bejemur tepi pantai..
jantan 2 ape? 2 die soklan yg perlu di jawab...
pada aku jantan ni panggilan kasar 
seperti dialog2 klise, "dasar jantan xguna!" 
jantan ni pn biasa merujuk kpd binatang..
wau.. fenin3.. camne pakwe xcukup jantan 2...
pakwe kene ckp gune tangan selalu ke baru jd jantan?
kene tanye cik amalina ataupn cik alia pasal ni
bapak aku xperlu kot garang2.. cool je die..
sbb 2 aku gerun ngan bapak aku..
die jeling je da seram2 sejuk perut gebu aku ni...
xperlu garang2, suara pn xperlu...
mcm2 owg pompuan ni, nk tanye cik amalina ni
aku cukup jantan x? hahaha..
mcm haram kenyataan...
tp ye la kan, owg kan ade mcm2 selera..
so kepada lelaki disana, jadi la 'jantan' kalo xnk awek cari jantan len
hahaha... (^_^)

1 comment: