Tuesday, January 25, 2011

copy and paste post...

lepas post pasal cite2 aku td...
aku belek2 stats aku.. 
tgk2 bape orang tgk blog aku hari ni.. 
lalu aku terpandang satu link yg agak janggal..
aku xpnh tgk link ni...
name comel.. so aku ngan gatal mousenye aku klik link ni

so aku tgk2 je la.. ni xknl ni
org baru kot.. nice... cute gak gmbr awek 2.. (mood gatal..)
namun begitu, aku perasan post paling latest die... 
omigoat... nape mcm penah bace post ni???
cube korang bace post ni...

aku pelik.. nape post ni same mcm post alia post
haaa.. ayat same, link utk rujukan 2 pn same..
dan tiada perubahan.. 
owww.. awat cilok2 post orang ni..
sape la name awek yg mencilok ni, tp alia azida agak hangin
sbb die pnt taip2, org len penat2 cilok die punye... 
cian... (^_^)

nape aku kesah sgt? sbb hyperlink dalam post tu merujuk kepada post aku
so aku curiosity la.. xpe2, nnt kalo kopi susu bace post ni.. jgn lupe mtk ampun ngan miss alia
die agak hangin anda rembat post die tanpa mtk izin...

No comments:

Post a Comment