Thursday, December 23, 2010

masa cuti saye wat ape...

mase cuti saye xwat ape2 yg drastik
apatah lagi dramatik mahupn saspen...
selain jadi suri rumah menjaga kucing yg ulang alik
pergi ke klinik selang setengah jam..
saye juga turut memotong rumput 
menggunakan jentera yang di sediakan...
mcm karangan darjah 6 pulak.. 

cuti sem kali ni menyaksikan aku amik gmbr owg kawin
uuuu... betul ke? betul la kot, walaupn aku xberminat..
tp atas desakan dan godaan amirul shaifullah
aku turutkan jua... so aku beli flash/speedlight utk keje2 tersebut..
beli yg murah je, aku bkn wat perusahaan amik gmbr secara siyes
aku beli jenama Yong Nuo, model YN465
beli kt plaza pudu...

dan macam biasa gambar2 boleh di tonton di flickr aku
lawatilah flickr aku yg xseberapa tu..
http://www.flickr.com/photos/kucino/ 

No comments:

Post a Comment