Friday, October 22, 2010

xtaw halal haram, mak bapak xajar atau salahkan silabus pembelajaran skolah??

semasa sedang meneroka tagged selepas di upgrade
aku notice gmbr awek ni..
wahh.. besh ni kalo korang tgk
aku upload semua gmbr2 die eh..
so renung2kan da selamat mengumpat...

gambar awek ni mase kt umah...


gambar awek ni mase kt private party...




nak salahkan sape dalam hal ini?
budak2 skrg dah xtaw halal haram?
mak bapak xajar anak2 sal halal haram?
atau skolah xcukup ajar budak2 ni halal haram?
so dari salahkan sape2, mak ayah nasihatkan la anak2...






8 comments:

  1. SLR!! SLR!! SLR!!
    kawin ceq nnti korang tlg tangkap gmbar yea :)
    PEACE no WAR

    2org kt atas ni doakan jela agar mereka dpt kesedaran
    dorang minta kte tlg doakan kn kot.

    ReplyDelete
  2. ya Allah...dia x tau ke hipokrit sama gak ngn munafik....kt rumah bertudung kt luar minum arak..takutnya...

    ReplyDelete
  3. mintak kongsi tajuk ni kt blog saya leh?

    ReplyDelete
  4. cantik sekali, boleh minta nomer telponya enggak ?

    ReplyDelete
  5. biasa bro....betina memang mcmnih....dasar pempuan murahan...hahahah PS : depan umah bukan same jekan.....tak silap aku ler..A.K.A pukimak...

    ReplyDelete
  6. mudah-mudahan Allah bukak hati dia ^^
    dan moga kita tak terpesong jauh, inshaallah

    ReplyDelete