Sunday, October 24, 2010

status YM...

melalui kajian yg aku buat kol 6.55pm 
24 oktober 2010
aku mendapati hanya due orang sahaja 
yg amik taw pasal status ym aku....
ini bermakna ramai xnk amik taw pasal aku..
betul ke anda add kawan2 di ym, da buat xtaw je lepas 2?
same2 kite renungkan, kawan sendiri, ym sendiri
buzz la kawan anda jika mereka ade masalah...

update kiraan:
4 orang menjelang 7.30
7 orang menjelang kol 9.40
8 orang menjelang 10.09
9 orang menjelang 10.32
3 jam aku online baru 9 orang memberi respons...
adik ayu lg teruk, xde owg respon langsung.. hahaha

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. nanti adik buat report kajian okay! update data supaya urusan menulis report lebih mudah. (^_^)

    ReplyDelete
  3. sape 2 org 2 big p?
    bgtau la name dorg,
    bangge skit,
    lg best bg je link blog dorg.
    erk?
    lalalal. .

    ReplyDelete
  4. yg penting bukan sy kan?hoho..sebab sy xon9 selama 5 hari kerana bercuti ke kampung..lalala

    ReplyDelete
  5. sowi... name responden adalah rahsia... hahaha

    ReplyDelete