Saturday, April 3, 2010

teringat mase orientasi kt poli dulu

dulu kt poli aku jadi ajk orientasi.. 
kalo kt poli die panggil MSK (minggu suai kenal)
antara pengalaman paling kelakar + pening kepala
ade satu budak ni... mase 2 aku sem 5... julai intake...
budak ni daftar kos teknologi makanan
mase 2 die tegur aku ngan kwn aku...
camni ayat die... "abang, boleh saya bertanya? abang ni pengawas ke?"
aku terkesima akan keskemaan ayat die.. 
tahan gelak, xbaik gelakkan die..
aku pn jwb la, bkn pengawas, AJK....
pas2 die tanye nk kuar ni kene balik kul bape..
aku ckp la kul 4...
tibe2 die banyak tanye lak.. tanye sal buku la
sal kos die la... hahaha
pas2 end of the story hari 2...
pas2 tibe2 ade masalah lak...
ngan dak JPP..
die banyak tanye...
paling xleh blah ayat die skema....
"abang, bolehkah saya bertanya, dengan siapakah patut saya berjumpa untuk pertukaran saya ke politeknik lain? bla bla bla..."
rasenye semua org pening kot nk layan die.. hahahaha
die xabis abis jaja sal die ade sawan..
pening seketika aku.... kawan aku lak, ziyad.. da nak lempang da budak 2.. hahaha
2 la kenangan aku xleh blah kt MSK...
budak 2 pn da tukar poli kot.. lawak lawak..
menguji kesabaran dan keimanan betul...

No comments:

Post a Comment