Sunday, January 10, 2010

xsuke cara mereka....

team unstoppable...
amende 2? mule2 aku pn xtaw...
hahaha...
so aku pn bukak la tenet search...
tp jumpe web www.wangcyber.com
diorg membincangkan sal team unstoppable ni...
dari forum diorg, diorg kate unstoppable ni uptrend...
ape plak uptrend 2? aku cari lagi
pencarian aku membawa aku ke web ni
aku pn sekadar baca je la...
die kate nk jadi ahli kene daftar, beli dan jual produk
pas2 kenalkan sistem 2 kat dua org, pas2 ulang semula langkah2 td
mungkin ni org kate MLM kot?
ntah aku pn xtaw...
tp dari ape aku bace kt forum mule2 aku bg td
diorg dakwa team unstoppable ni uptrend
so aku skadar bace je forum diorg
mcm2 diorg kongsi, pengalaman deal ngan org team 2 la
so aku pn tertarik utk dpt kan penjelasan dari sudut agama
aku pn masuk link web ni www.zaharuddin.net
so aku pn meneruskan pembacaan aku..
tp ape yg aku setuju ngan org dlm forum 2 ble diorg kutuk
style promosi geng2 ni.. ade yg memperlekeh kan org kerja..
hurrmm aku pn xbape suke gak, bapak aku susah2 keje
bagi mak n aku makan, bagi aku wit sambung blaja..
xkn nk hina usaha org keje lak kan?
kt cini ade gmbr yg diorg memerli org susah2 keje
so bace and paham2 la sendiri
secara peribadi, aku xsuke org macam ni..

No comments:

Post a Comment