Thursday, December 31, 2009

ramai lak org mintak derma....

mase lepak dkt digitall mall
ade amoi tibe2 tegur aku dan tok mulu..
mcm kenal je amoi ni....
amoi terus memperkenalkan diri die
die ckp name die yuki...
la.. amoi mtk derma mase aku kt KL sentral tahun lepas la...
hehehehe.... terus xjadi mtk derma, borak2 ade la
die pn lupe sal mtk derma, borak2 je keje die
mesra alam la amoi ni...
oleh sbb dulu kitorg pernah menderma, dpt la aku bg alasan mls bg
hak3... jahat lo.... yuki kate kt aku..
hehehe.. ne ade jahat, nakal je la..

mlm 2 plak g makan kt kedai impak maksima
bkn name kedai 2 pn
tp sbb kedai 2 salah satu lokasi drama impak maksima vs rempit
aku bg la name xrasmi 2...
yg mlm ni pelik sket..
stakat yg jual tisu 2 normal da 2
mlm ni ade org foreigner plak mtk derma
pakai jubah n serban, mtk derma utk ape ntah
tertanye tanye gak aku..
sejak ble foreigner bukak umah anak yatim ni
ish... adakah ini salah satu penyelewengan??

No comments:

Post a Comment