Saturday, August 1, 2009

Tunjuk perasaan bantah ISA

orang xdek akal je wat mende xberfaedah ni

hari rabu ari 2 mak aku ade SMS
mak tanye ok ke x nk dtg KL
aku ckp xpyh la, sbb ade tunjuk perasaan 2
mak aku pn kate ok gak, die nk extend dulu g KL
aku lak dmm, so hujung minggu aku rht kt umah..
mase nyenyak tido akibat telan ubat batuk yg xsedap
mak n abah ade kol...
upenye mak dtg KL gak, ptg dtg...
aku da tido lena sgt, telan ubat
upenye abah kol nk tanye jalan g wangsa maju je
mujur abah igt lagi...
abah kate mule2 mak nk g sogo, tp org ckp area sana da tutup dah
tu yg abah n mak nk g wangsa maju pulak...
ermmm... nyusah kan org gak bile ade tunjuk perasaan ni
xleh ke diorg wat tempat len selain tmpt tumpuan awam
org nk shopping raye pn xsenang
mujur mak xgi sane, kang kena tahan polis lak

mujur mak aku xgi, kalo x mak aku kot turun lori 2

No comments:

Post a Comment