Sunday, July 12, 2009

Sistem transit aliran ringan dan aku

LRT.....

kenderaan rasmi aku...
hehehe....
nape nk cite LRT?
sbb teringat kes awek nk bunuh diri kt jejantas atas laluan LRT
last week...
walaupun aku x terlibat pn dgn kejadian 2, tp terasa kate awek 2 bengong ye gak
xpasal2 sejam LRT tertangguh...
cube bayangkan kalo ade nk g keje dh lmbt
nk anta assigment, nk anta paperwork, nk g shopping...
huhuhuhu.. tu la name org ckp
kecik2 xnk mati, da besar nyusahkan LRT dan Bomba..

LRT dan aku ek...
hari2 mmg da nek LRT g kelas
g jalan2
g balik kg je aku xgune, sbb kg aku bukan lah di kg baru...
masalah LRT ni, ade mase die malfunction
adoyai...
da la ramai naik LRT 2, lambat la pulak, elok2 leh g kelas
tergendala perjalanan aku..
teringat kejadian kelas pertama aku di UNIKL
kelas Graphic Communication..
kesian kt Sir Abu Harris tunggu aku...
dalam2 malfunction 2, aku bagaikan the flash (gaye je, laju x pn)
berlari ke kelas di tgkt 24... (bkn lari naik tangga, dari pintu lif taw)
skali Sir Abu pn sangkut dlm LRT gak la...
hahahaha... nasib aku baik..
kalo x sah2 budak PDE kutuk aku dtg setangah jam lewat...

sejak dok umah sewa, LRT dan aku bagai isi dan kuku..
xdek aku, rugi la LRT rm 4 utk satu hari, hahaha...
mcm besar je sumbangan aku ni...
da dok umah sewa ni
ade satu kegiatan jalan2 naik LRT plak
dok lame2 dlm LRT, g kelana jaya, pas2 g gombak plak
pas2 baru balik
2 pn g minum kat shahjahan dulu baru balik umah...
balik pn bkn ade ape..
ade asap rokok spark jer
pencemaran udara tul....
ape2 pn aku tetap syg dan bangga naik putra LRT
huk huk huk....


Aku dan LRT.....

No comments:

Post a Comment