Friday, July 17, 2009

saje nk cerita sal cerita aku tgk td...

SKRIP 7707

hari ni aku teringin tgk cite skrip 7707
bkn ape, dpt borang pertandingan
nk gak menang hadiah skali skale, hehehe...
well lupakan sal hadiah sekejap..
aku nk cite review sal cite ni
sinopsis die sal sekumpulan seramai 9 org
diorg ni berkumpul utk ceritakan pengalaman diorg kepada penerbit filem
name die abu bakar osman, panggil burn (die suruh)
so cerita di mulakan dgn watak penerbit cite dulu
sal kejadian kt asrama, well korang mesti pnh layan cite seram asrama kan?
standard jer ngan cite2 asrama lain...
well permulaan yg agak menarik...
tp spoil sket mase watak que haidar bercerita...
lakonan die mantap...
terjerit jerit ketakutan die mmg real (gune hantu betul agaknye)
tp spoil sgt2 bile die buat lawak!
after die cerita, die leh bergurau...
org pn akan tergelak...
so secara automatik penghayatan keseraman cerita que td
x dibawa bersama ke cerita seterusnya...
hurm....
so sepanjang kesemua 9 cerita di cerita kan
paling aku suka, cerita 'abg tam'
cite sal ape?
g la tgk sendiri...
cite 2 aku suke, puas hati dgn lakonan
puas hati dgn jalan cite die
paling xbez ek
paling xbez yg gugurkan kandungan 2
mmg xseram langsung..
ade la due tige pompuan rase ngilu mase watak ayu
cube gugurkan kandungan...
so ape komen aku yg laz......?
bek korang tengok keliwon je la...
tp efek die ok, kemas..
pujian untuk gigimonster...

overall sape2 nk tgk, leh layan....

No comments:

Post a Comment