Tuesday, July 14, 2009

Hari yang tiada arah tuju...

hari ni aku bangun dari tido agak awal dari biasa
bukan sbb anak jiran nangis...
tp pagi ni disebabkan bunyi kuat dari kasut akak dpn umah turun tangga
pakai high heel ke pakai terompah g keje akak ni...
xpe lah, da bangun, on la laptop
pasang lagu, memecah kesunyian umah sewa di keramat permai ni
tgk2 jam da kul 10.. nk mandi la..
baru je capai tuala... spark pula berkata...
bagi aku dulu, aku sakit perut...
ceh.. macam bilik air die xdek jamban plak..
lantak la... asalkan pas2 aku leh mandi...
pas siap2 mandi, rase nk merayau plak...
merayau r, g tgk wyg sorg2 best gak
tempat destinasi utama aku, times square...
hehehe...
sampai2 da kul 11.50...
cite kul 12.10, ngam la 2...
aku pn layan la cite jgn pandang belakang congkak...
ok gak cite die....
nice la, gelak jugak la aku...
pas2 rase lapor plak.. time2 ni la ngidam KFC..
boleh la g lyn KFC




sampai2 kfc, ala ramai nye org, kaunter due je bukak..
xpe lah, rilex sudah
dalam2 tunggu..
bukak lg satu kaunter, hehehe.. copat sket...
ala... apasal awek ni lame ni...
hurmm... tukar ayam lak dah
hurmm... tukar lg?
aik? da 3 kali da mintak tukar ni...
hah! 4 kali tukar baru puas hati?
ape da... mujur die byr..
kalo die xbyr aku rase abg 2 sumbat die dlm oven kt blkg...
byk songeh...
urm... dapat pn ayam kfc idamanku selalu...
dok je la mane2 bkn kene saman pn...
hurm.. dalam dok makan2 aku perasan pasangan arab baru kawin 2
baru la kot, bini die inai ade lg...
arab pakai inai ke? ntah la, peduli ape, bahasa die arab...
hehehehe
hurm... ade sesuatu menarik...
lepas makan die xblah mcm 2 je la..
die kutip semua sampah die
letak balik dalam tray
kemudian die g buang sendiri kt dalam tong smpah n letak balik tray
wah..... pekerja kfc kot kt tmpt die
tp pikir balik, die ade attitude yg pembersih.
aku rase aku patut mencontohi die...


sape sape wat macam ni mesti die terlalu kenyang makan KFC

No comments:

Post a Comment