Monday, July 13, 2009

bile Bosan kt Umah sewa... PART 2

malam ni kami bosan lagi....
setelah puas berjalan jalan melihat pasar malam..
masing masing dgn perut kekenyangan layan buletin utama...
sedang menonton berita pasal budak pompuan berkungfu 2...
tercetus plak idea utk mengabiskan duit ringgit main snooker....
pada mulenye malas nk amik tau...
golek2 atas tilam sambil lyn lagu2 baru aku download td lg bez...
lalu, spark berjalan ke arah ke bilik die..
dan lagi die ajak aku men snuker...
malas.... itu je jwb aku...
pas2 die lalu lg skali, wajdi ade bran nk pegi....
lalu aku kate, ok gak g layan korang men,
aku tgk tv kt pusat snuker dah la kan...
kot2 cite bez ke die pasang
lalu aku kate, leh gak la g tgk2...
lalu aku pn menyarung baju jersi malaysia yang aku beli di ebay...
jom la weh kata aku...
wajdi plak geleng2 pale....
ala.... sempot betul la mamat ni
xmo plak, xpe lah, da kate nk g...
aku g je la...
dak2 ni janji men satu frame jer...
ok la, duit pn xbyk abis...
lalu kami berjalan kaki ke pusat snuker...
setelah due kali mempertaruhkan nyawa melintas jalan...
kami tiba di pusat snuker...
uiityyooohhh!!!
awek cun plak dah jage...
walaupn x secun awek di myspace...
bley la ade pandangan indah len
dari aku tgk pakcik2 tue xberbaju men snuker
apasal ntah diorg xberbaju....
cejuk ade le, ekon...
bau asap je aku xsuke...
malam ni zainal excited nk break bola..
break je la nal...
kami pn men dgn hepi..
spark bermula baik... (mcm pengulas sukan)
tp malang skali die masuk kan bola putih due kali dan xkena 2 kali
tgn bengkok ape mamat ni...
men pool dalam game pn mantul gak...
aku lak?
aku men biasa2 je
banyak xmasuk jer...
nyampah tul...
laz2 ade sejibik masuk... huk3 hepi...
pastu men je la... zainal lak da dapat rentak klasik sinar.fm
zainal kasi bersih bola merah la...
sah2 kalah malam ni...
tinggal bola2 kaler2 je ni
layan je la...
fuh aku masukkan kuning, tercenyum aku...
pas2 aku masuk kan hijau plak...
walamak aku hepi
pas2 aku masukkan coklat... nyam3...
pas2 biru kantoi lak... zainal abiskan...
pink.. lame tul... mase ni la paling klako...
bola dpn pocket pn spark boleh xkena bola pink
melencong plak 2 bola 2...
hahaha... aku seronok ketawa...
pas2 aku sumbat pink.. huk3... rase hebat skjp..
bola laz hitam
yargh!!! aku kasi masuk...
firsttime ni men habis.. hek3..
pas2 aku pn tolak2 hutang point aku... (main byk utang je, xpndai sbnrnye)
aku up satu point dari zainal la... huhuhuh...
firsttime zainal kalah, hek3...

spark dgn gaya pro... tp die la paling byk xkena bola

No comments:

Post a Comment